Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mondelez netradičně testuje Big Taste

Společnost Mondelez Czech Republic společně s agenturou PR.Konektor zrealizovala tendr na produkt Big Taste, další kampaň velkých tabulek Milka, v netradiční formě. Protože jde o téma propojení drsňáků a jemnosti, rozhodla se rozeslat agenturám tajný balíček s indiciemi, podle kterých měly přijít na to, kde, kdy a za jakým účelem se má tendr odehrávat. Na tajném místě – v boxérně Mudroch Team v bývalé Škodově továrně na Smíchově -, kde byl připraven coffee break přímo uprostřed boxerského ringu, se potkaly agentury Outbreak, TL5 a PR.Konektor. „Tendr spojený se snídaní jsme v drsném boxerském prostředí zrealizovali proto, abychom agentury pro kampaň nadchli a zároveň nastínili ideu budoucí kampaně, kterou je probudit v drsňákovi jemnost,“ uvádí Veronika Nosková, brand manažerka značky Milka.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)