Společnost Mondelez Czech Republic společně s agenturou PR.Konektor zrealizovala tendr na produkt Big Taste, další kampaň velkých tabulek Milka, v netradiční formě. Protože jde o téma propojení drsňáků a jemnosti, rozhodla se rozeslat agenturám tajný balíček s indiciemi, podle kterých měly přijít na to, kde, kdy a za jakým účelem se má tendr odehrávat. Na tajném místě – v boxérně Mudroch Team v bývalé Škodově továrně na Smíchově -, kde byl připraven coffee break přímo uprostřed boxerského ringu, se potkaly agentury Outbreak, TL5 a PR.Konektor. „Tendr spojený se snídaní jsme v drsném boxerském prostředí zrealizovali proto, abychom agentury pro kampaň nadchli a zároveň nastínili ideu budoucí kampaně, kterou je probudit v drsňákovi jemnost,“ uvádí Veronika Nosková, brand manažerka značky Milka.