Milka si na sociál vybrala TL5

Společnost Mondelez ČR uzavřela výběrové řízení pro značku Milka, které se týkalo dlouhodobé správy Facebooku a dalších on-line kanálů. Vítězem se stala agentura TL5 Digital, která tak má od dubna na starost správu Facebooku, Instagramu, YouTube a webu značky Milka v ČR i na Slovensku. Milka je aktuálně největší stránka v oblasti cukrovinek na českém Facebooku a celkově čtvrtá největší stránka mezi značkami obecně. Pro TL5 Digital nejde o první spolupráci, letos se také podílela na valentýnské kampani Milky, z portfolia Mondelezu se stará o Facebook značky Tuc a nově bude spolupracovat na social media kampani pro kávu Jacobs.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard