mBank si v tendru vybrala JWT, Yashice zůstane podlinka

Společnost mBank si ve výběrovém řízení na komunikační služby, do kterého pozvala devět subjektů, vybrala agenturu JWT. Finálových kol se kromě JWT zúčastnil Havas, Leo Burnett, BeefBrothers, Yashica a Kaspen/Jung von Matt. Cílem tendru bylo vytipovat strategického partnera, který zajistí komplexní komunikační servis pro mBank jak na českém, tak na slovenském trhu. „Zajímal nás dlouhodobý komunikační koncept, který pomůže mBank upevnit pozici lídra mezi on-line bankami,“ uvedla Kristina Lenková, ředitelka marketingu mBank. Všichni finalisté představili podle ní zajímavé koncepty a nakonec rozhodly preference výběrové komise k návrhu strategického komunikačního konceptu. Ten teď chce banka spolu s JWT dále rozvíjet a dolaďovat. Kreativní ředitel JWT František Bumbálek k výsledku tendru řekl: „mBank je moderní značka, která si zaslouží zaujmout znovu pozici vyzyvatele trhu. Touto cestou by se značka měla ubírat, jsme rádi, že k tomu budeme moci přispět.“ Vedle JWT bude mBank spolupracovat i se stávající agenturou Yashica, která se soustředí na BTL komunikaci banky.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba