Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

mBank si v tendru vybrala JWT, Yashice zůstane podlinka

Společnost mBank si ve výběrovém řízení na komunikační služby, do kterého pozvala devět subjektů, vybrala agenturu JWT. Finálových kol se kromě JWT zúčastnil Havas, Leo Burnett, BeefBrothers, Yashica a Kaspen/Jung von Matt. Cílem tendru bylo vytipovat strategického partnera, který zajistí komplexní komunikační servis pro mBank jak na českém, tak na slovenském trhu. „Zajímal nás dlouhodobý komunikační koncept, který pomůže mBank upevnit pozici lídra mezi on-line bankami,“ uvedla Kristina Lenková, ředitelka marketingu mBank. Všichni finalisté představili podle ní zajímavé koncepty a nakonec rozhodly preference výběrové komise k návrhu strategického komunikačního konceptu. Ten teď chce banka spolu s JWT dále rozvíjet a dolaďovat. Kreativní ředitel JWT František Bumbálek k výsledku tendru řekl: „mBank je moderní značka, která si zaslouží zaujmout znovu pozici vyzyvatele trhu. Touto cestou by se značka měla ubírat, jsme rádi, že k tomu budeme moci přispět.“ Vedle JWT bude mBank spolupracovat i se stávající agenturou Yashica, která se soustředí na BTL komunikaci banky.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)