Společnost mBank si ve výběrovém řízení na komunikační služby, do kterého pozvala devět subjektů, vybrala agenturu JWT. Finálových kol se kromě JWT zúčastnil Havas, Leo Burnett, BeefBrothers, Yashica a Kaspen/Jung von Matt. Cílem tendru bylo vytipovat strategického partnera, který zajistí komplexní komunikační servis pro mBank jak na českém, tak na slovenském trhu. „Zajímal nás dlouhodobý komunikační koncept, který pomůže mBank upevnit pozici lídra mezi on-line bankami,“ uvedla Kristina Lenková, ředitelka marketingu mBank. Všichni finalisté představili podle ní zajímavé koncepty a nakonec rozhodly preference výběrové komise k návrhu strategického komunikačního konceptu. Ten teď chce banka spolu s JWT dále rozvíjet a dolaďovat. Kreativní ředitel JWT František Bumbálek k výsledku tendru řekl: „mBank je moderní značka, která si zaslouží zaujmout znovu pozici vyzyvatele trhu. Touto cestou by se značka měla ubírat, jsme rádi, že k tomu budeme moci přispět.“ Vedle JWT bude mBank spolupracovat i se stávající agenturou Yashica, která se soustředí na BTL komunikaci banky.