Malé dárky. Velká překvapení

nullMarketing & Media vám přináší přehled zajímavostí ze segmentu, který ne každý bere tak úplně vážně. S dárkovými předměty a reklamním textilem přicházíme do styku možná až příliš často. A to pak snadno zevšední. Ačkoliv je asi nemůžeme považovat za vlajkovou loď marketingového mixu, nevyplácí se je podceňovat. I díky uplatňování nových technologií nabízejí tyto segmenty zajímavé možnosti. Více můžete vidět na následujících stránkách nebo třeba v květnu na výstavišti Expo Praha v Letňanech během dalšího ročníku veletrhu Reklama, Polygraf.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Nová vizuální identia APRA
Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?

MAM Exkluzivně v časopise

Dimitrij Savvakos, Ogilvy Greece
Olympijská kolekce 2026
Vít Kolář s prezidentem Pavlem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Spring Walk
Fabini
Pohlreich Fabini
email_profi_1980x720
Spring Walk
Fabini
Pohlreich Fabini
email_profi_1980x720