Maggi hledá vlastní kuchařky

Společnost Maggi zaměřila novou kampaň na maminky a jejich kuchařské umění. Snaží se tak zvýšit povědomí o značce mezi ženami a matkami od 25 do 50 let a přiblížit se jejich životu a potřebám. Kampaň poběží do půlky května v on-linu a na sociálních sítích ve dvou fázích – první má pomocí videa zvýšit povědomí o značce a druhá zapojí spotřebitele do soutěže. On-line video z produkce Punk Film reflektuje trend reálného marketingu. Rodina v něm překvapí maminku tajným projektem – její vlastní kuchařkou. Na video pak přímo navazuje test kuchařských znalostí se soutěží o vlastní knihu receptů.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist