Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Maggi hledá vlastní kuchařky

Společnost Maggi zaměřila novou kampaň na maminky a jejich kuchařské umění. Snaží se tak zvýšit povědomí o značce mezi ženami a matkami od 25 do 50 let a přiblížit se jejich životu a potřebám. Kampaň poběží do půlky května v on-linu a na sociálních sítích ve dvou fázích – první má pomocí videa zvýšit povědomí o značce a druhá zapojí spotřebitele do soutěže. On-line video z produkce Punk Film reflektuje trend reálného marketingu. Rodina v něm překvapí maminku tajným projektem – její vlastní kuchařkou. Na video pak přímo navazuje test kuchařských znalostí se soutěží o vlastní knihu receptů.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)