Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Litovel chce značku omladit

Pivovar Litovel odstartoval novou celostátní kampaň k ochucenému pivnímu mixu Černý Citron. Váže se k 1. květnu a jejím ústředním tématem jsou právě prvomájové polibky. „Cílem kampaně je omladit značku a zaměřit se i na jiné než tradiční zákazníky“, vysvětluje Markéta Václavková, vedoucí marketingu Pivovaru Litovel. Za kampaní stojí PR agentura ADison a reklamní agentura Comtech Mediamix kampaně počítá s on-line komunikací, promo akcí na pražské Náplavce a navazující spotřebitelskou soutěží o ceny. V první teasingové fázi hrají prim Facebook, YouTube a webová stránka libejtese.cz. Na ní bude umístěna aplikace „Pošli Líbejtesebrief“ a zveřejněna data plynoucí z exkluzivního průzkumu mapujícího vztah Čechů k romantickému líbání. Právě prostřednictvím aplikace se páry mohou vzájemně pozvat na pražskou Náplavku, kde teasing 1. května vyvrcholí.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)