Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Lidé se snaží víc pracovat, šetřit i vzdělávat

Dnes se v rámci unikátního výzkumu Budoucnost ČR podíváme na to, jak se respondenti začali chovat s ohledem na příjmy.

V předchozím díle jsme viděli, že se respondenti snažili omezovat ve spotřebě. Podle jejich deklarací se zdá, že o něco více než polovina z nich se takto ušetřené peníze snažila uložit nebo si vytvořit nějakou finanční rezervu.
Každý druhý respondent se také snažil najít si do budoucna kromě stálého zaměstnání ještě další zdroj příjmů, jeden ze tří se potom snaží pracovat více než před krizí, aby si zajistil příjmy.
Lidé změnili svoje postoje k zaměstnání i z hlediska šíře možností, na které se zaměřují. Třetina respondentů si hledá práci i mimo svůj obor a téměř čtvrtina je ochotna odejít pracovat mimo Českou republiku, pokud by se taková příležitost naskytla. Každý pátý respondent se snaží zvyšovat si kvalifikaci, aby si zlepšil pozici na trhu práce.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)