Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Insight odhalí opinion lídry

Nový analytický nástroj Insight společnosti SumAll se zaměří na rozbor obsahu s největším dopadem na sociálních sítích a nejvlivnější uživatele. Společnostem má pomoci maximalizovat engagement i rentabilitu investic.

Z čísel Insightu by měli uživatelé vyčíst odpovědi na zásadní otázky. Jaký obsah by se měl postovat, v jaký čas a hlavně jakým způsobem, aby měl na sociálních sítích maximální dopad. Insight zatím dokáže zanalyzovat data z Twitteru, ale Facebook a Instagram mají brzy následovat.

Uživatelé se dozvědí přesné časové úseky, ve kterých příspěvky fungovaly nejlépe. Vyčíst se dá i nejpopulárnější tematické zaměření a optimální délka příspěvku. Výsledky obsahují také hashtagy, linky a klíčová slova s nejvyšším engagementem. Identifikovat se dají i uživatelé, kteří nejčastěji reagují, uživatelé, kteří vytvoří nejvíce publicity, a uživatelé, kteří mají největší potenciál zasáhnout své followery nebo přátele. Příspěvky lze proto zacílit na ty, kteří je budou šířit dál. Týdenní reporting stojí 99 dolarů měsíčně.

Reklama
Know

Twitter nestačí

Nový nástroj okomentoval facebook ads specialist z agentury Socialsharks Jan Randus: „Insight se snaží kvantifikovat poučku, že klíčové je zasáhnout ty pravé lidi v pravý čas tím správným obsahem. To hodnotím velmi kladně. Ovšem trochu to připomíná nástroj na hledání univerzálního postu a úspěch na sociálních sítích tkví často v rozmanitosti.

Jde ale jen o analytický nástroj a jeho budoucnost tak vidím spíše v kombinaci s dynamickým retargetingem. Pak by mohl být opravdu užitečný i pro zvýšení efektivity ROI. Jinak může jít jen o vykazování pěkných čísel a grafů do reportů. Největším problémem je, že Insight zatím funguje jen pro Twitter. V Česku se Twitter využívá spíše jako B2B síť a určitě tu nemá takovou popularitu jako Facebook. Jak rychle a jestli vůbec se Insight dostane do Čech, tak bude záviset především na tom, jak rychle a efektivně bude propojen nástroj s FB.“


Informace o tom, kdo a jak často postuje či sdílí příspěvky, může výrazně zvýšit především viralitu jednotlivých kampaní.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)