Impression Media nabízí nové pozice v aplikaci ČSFD

Největším z nově nabízených displejových formátů je splash, který se uživateli zobrazí při spuštění aplikace na pět vteřin přes polovinu celého displeje. Další formáty jsou bottom a content banner.

„V posledním roce zaznamenáváme progresivní nárůst impresí právě na mobilních aplikacích, kdy např. u ČSFD se bavíme o cca 30 milionech zobrazení za měsíc. Aplikaci má staženou ve svém telefonu již 160 tisíc uživatelů Androidu a přes 140 tisíc majitelů iPhonu. Co se týče konkrétních kampaní, máme odzkoušeno, že displej pozice v chytrých telefonech fungují v rámci CTR buď stejně dobře, nebo dokonce lépe, než jaké jsme zvyklí vídat u internetových kampaní. U formátu splash běžně přesahují 1 % CTR,“ říká Robert Wolf, obchodní ředitel Impression Media.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen