Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Impression Media nabízí nové pozice v aplikaci ČSFD

Největším z nově nabízených displejových formátů je splash, který se uživateli zobrazí při spuštění aplikace na pět vteřin přes polovinu celého displeje. Další formáty jsou bottom a content banner.

„V posledním roce zaznamenáváme progresivní nárůst impresí právě na mobilních aplikacích, kdy např. u ČSFD se bavíme o cca 30 milionech zobrazení za měsíc. Aplikaci má staženou ve svém telefonu již 160 tisíc uživatelů Androidu a přes 140 tisíc majitelů iPhonu. Co se týče konkrétních kampaní, máme odzkoušeno, že displej pozice v chytrých telefonech fungují v rámci CTR buď stejně dobře, nebo dokonce lépe, než jaké jsme zvyklí vídat u internetových kampaní. U formátu splash běžně přesahují 1 % CTR,“ říká Robert Wolf, obchodní ředitel Impression Media.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)