Reklama
Megaboard

Ideální snídaně? BeBe Dobré ráno a Cappy…

Tuzemská pobočka společnosti Coca-Cola HBC spustila dlouhodobou crosspromo kampaň, postavenou na značkách Cappy a BeBe Dobré ráno z portfolia skupiny Mondelez. Téma snídaní považují oba zadavatelé za ideální pro aktivaci prodejních kanálů nejen v rámci tradičního a moderního trhu, ale i v segmentu horeca. Coca-Cola HBC navazuje kampaní na zavedení plastového balení Cappy začátkem loňského roku. Cílem spojení se značkou BeBe v rámci cross promocí je vybudování silného povědomí spotřebitelů o tom, že Cappy by v kombinaci s produkty značky BeBe Dobré ráno mělo patřit ke každé snídani. Kampaň se vztahuje na celé produktové portfolio Cappy a BeBe Dobré ráno. Hlavními komunikačními nástroji, které budou v kampani nasazeny, jsou POP materiály – stojany a letáky – v místě prodeje. Spotřebitelé si snídaňovou nabídku budou moci koupit v supermarketech a hypermarketech, ale i na čerpacích stanicích a v kavárnách a restauracích.


Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále