Tuzemská pobočka společnosti Coca-Cola HBC spustila dlouhodobou crosspromo kampaň, postavenou na značkách Cappy a BeBe Dobré ráno z portfolia skupiny Mondelez. Téma snídaní považují oba zadavatelé za ideální pro aktivaci prodejních kanálů nejen v rámci tradičního a moderního trhu, ale i v segmentu horeca. Coca-Cola HBC navazuje kampaní na zavedení plastového balení Cappy začátkem loňského roku. Cílem spojení se značkou BeBe v rámci cross promocí je vybudování silného povědomí spotřebitelů o tom, že Cappy by v kombinaci s produkty značky BeBe Dobré ráno mělo patřit ke každé snídani. Kampaň se vztahuje na celé produktové portfolio Cappy a BeBe Dobré ráno. Hlavními komunikačními nástroji, které budou v kampani nasazeny, jsou POP materiály – stojany a letáky – v místě prodeje. Spotřebitelé si snídaňovou nabídku budou moci koupit v supermarketech a hypermarketech, ale i na čerpacích stanicích a v kavárnách a restauracích.