I Kaufland miluje hokej, má však na to právo

Řetězec Kaufland se stal oficiálním partnerem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2015 a speciálně pro tuto příležitost připravil novou kampaň nazvanou Z lásky k hokeji, která odstartovala v úterý 7. dubna. Zahrnuje televizní spot, nový vzhled webových stránek, speciální masové produkty nebo například soutěž o vstupenky na hokejové zápasy. Do půlky května bude na TV Barrandov, Nově, ČT a Primě vysílán třicetisekundový spot, ve kterém na ledové ploše účinkují především děti. Autorem je agentura Glanzer a Partner, režie se ujal Michael Baumbruck, produkci zajistili Lucky Man Films. Po Velikonocích dostaly novou hokejovou tvář i webové stránky www.kaufland.cz se soutěží o vstupenky a zákaznické noviny. Hokejová tematika zasáhne také jednotlivé prodejny, Od 23. dubna najdou zákazníci v prodejnách Kaufland tři masové speciality pod produktovou řadou K-Purland: „Hokejová mela“ (mleté maso), „Hokejový puk“ (hovězí hamburger) a „Pořádná hokejka“ (staročeská klobása).


MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia