Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

I Kaufland miluje hokej, má však na to právo

Řetězec Kaufland se stal oficiálním partnerem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2015 a speciálně pro tuto příležitost připravil novou kampaň nazvanou Z lásky k hokeji, která odstartovala v úterý 7. dubna. Zahrnuje televizní spot, nový vzhled webových stránek, speciální masové produkty nebo například soutěž o vstupenky na hokejové zápasy. Do půlky května bude na TV Barrandov, Nově, ČT a Primě vysílán třicetisekundový spot, ve kterém na ledové ploše účinkují především děti. Autorem je agentura Glanzer a Partner, režie se ujal Michael Baumbruck, produkci zajistili Lucky Man Films. Po Velikonocích dostaly novou hokejovou tvář i webové stránky www.kaufland.cz se soutěží o vstupenky a zákaznické noviny. Hokejová tematika zasáhne také jednotlivé prodejny, Od 23. dubna najdou zákazníci v prodejnách Kaufland tři masové speciality pod produktovou řadou K-Purland: „Hokejová mela“ (mleté maso), „Hokejový puk“ (hovězí hamburger) a „Pořádná hokejka“ (staročeská klobása).


Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)