Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hokej je záležitostí několika zemí

Výzkum byl realizován CAWI metodou na reprezentativním vzorku 1004 respondentů z on-line populace.Respondenti, kteří v dotazníku uvedou, že mezi jejich volnočasové aktivity patří sledování sportovních událostí, jsou dále dotazováni na svůj vztah k jednotlivým sportovním odvětvím. Pro účely tohoto srovnání jsme se blíže podívali na náš postoj k hokeji. Celkový výsledek se asi dá předvídat. Přes polovinu respondentů odpovědělo, že tento sport buď milují, nebo jej alespoň mají rádi. Pouze sedm procent má k hokeji vyloženě negativní vztah. Zajímavější je ale mezinárodní srovnání, ve kterém se Česká republika s tímto výsledkem dostala na třetí místo v žebříčku zemí, jen s minimálním odstupem za vedoucí Kanadou a Švédskem. Žebříček zemí také potvrdil, že navzdory našemu přesvědčení je hokej srdeční záležitostí relativně úzkého okruhu zemí. Kromě již zmíněných tří se přes padesát procent populace, která má k hokeji pozitivní vztah, dostalo ještě Finsko. U naprosté většiny dalších zemí se ale tato hodnota dostává jen těsně nad dvacet, nebo dokonce pod dvacet procent.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)