Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Heineken si vzpomněl na cider

Společnost Heineken Česká republika jako poslední velká pivovarská skupina uvádí na český trh alkoholický nápoj z kvašené jablečné šťávy – cider Strongbow. Původně britský Strongbow se prodává ve víc než 55 zemích světa, tuto značku tak prý nese každý sedmý prodaný cider na planetě. Heineken je přitom nejen majitelem tohoto nejprodávanějšího brandu, ale i největším světovým pěstitelem jablek vůbec.

„Strongbow Apple Cider je nejoblíbenějším ciderem na světě a jsme přesvědčeni, že své ambice naplní i na českém trhu,“ řekl k uvedení značky její manažer Richard Gažo.

Strongbow bude ve třech různých příchutích dostupný jak v restauracích a barech, tak i v řetězcích a dalších prodejnách a bude nabízen v třetinkové lahvi, plechovce i v čepované variantě. Do retailu bude ovšem nasazen až v průběhu června.

Reklama
ČEZ

S prodejní podporou cideru v on-tradu počítá Heineken už v průběhu dubna, rozsáhlou kampaň chystá na hlavní sezonu. „Nadlinková kampaň vyvrcholí v červnu, u nás je zatím cider víc než ve světě považovaný za sezonní nápoj. V květnu se také soustředíme na MS v hokeji, se kterým se pojí naše pivo,“ vysvětluje ředitel korporátní komunikace Heinekenu Jiří Hauptmann.

Relativně pozdní vstup cideru Heinekenu na český trh je podle Hauptmanna v souladu s globální strategií firmy, která se chce tomuto segmentu teď víc věnovat.

Cider je totiž aktuálně považován za nejrychleji rostoucí kategorii alkoholických nápojů vůbec.

Jako první jej z gigantů začal v Česku prodávat Budějovický Budvar, který využil partnerství s dánským Carlsbergem a už v roce 2012 do svého portfolia zařadil jeho značku Somersby.

Pivovary Staropramen sáhly loni po novince koncernu Carling, ochuceném cideru Carling British Cider Cherry, zatímco Plzeňský Prazdroj se rozhodl pro Česko raději vyvinout svůj vlastní cider Kingswood, který navíc nabízí s důrazem na jeho celoroční pitelnost.


Heineken uvádí na trh nejprodávanější cider na světě Strongbow.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)