Reklama
Megaboard

Heineken si pojistil MS v hokeji

Značka Krušovice z portfolia společnosti Heineken Česká republika si pojistila sponzoring ledního hokeje na mezinárodní úrovni na několik nejbližších let. Generální ředitel českého Heinekenu Erik Hamel a jeho nový marketingový ředitel Petr Havlíček totiž s Mezinárodní federací ledního hokeje (IIHF) podepsali smlouvu o partnerství do roku 2019.

„Díky nové smlouvě bude značka Krušovice partnerem nadcházejících pěti šampionátů. To je v souladu s vizí rozvíjet naše klíčové značky prostřednictvím dlouhodobých partnerství. Chceme být vždy konzistentní v tom, co děláme,“ komentoval podepsání smlouvy Havlíček.

Heineken je třetím největším výrobcem piva u nás a hlavním sponzorem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji z tohoto segmentu. Partnery hokeje, jehož vrcholná akce se bude konat od 1. do 17. května v Praze a Ostravě, jsou však i jeho konkurenti.

Smíchovský Staropramen z portfolia nadnárodní společnosti Molson Coors má dlouhodobé smlouvy na prodej piva v obou halách, ve kterých se šampionát bude konat. Plzeňský Prazdroj ze skupiny SABMiller je zase partnerem české hokejové reprezentace. Tři největší hráči českého pivovarnictví si přitom mantinely své působnosti na letošním mistrovství vymezili až nedávno – na počátku dubna.

Krušovice jako sponzor mistrovství budou nejvíc vidět v samotných halách a na ledě. V halách se ovšem bude čepovat Staropramen a Ostravar, ale do neoznačených kelímků. Loga těchto značek zmizí také ze samolepek na stáncích v arénách, z píp, z nichž pivo teče, i podtácků. Zejména u kelímků prý bude platit „nulová tolerance“.

Jak Krušovice, tak i Prazdroj budou zase čepovány před halami ve speciálních „fanzónách“. Tito přímí sponzoři hokeje mohou na rozdíl od Staropramenu taky užívat marketingová práva mistrovství i jednotlivých týmů a hráčů, čehož hodlají využít v reklamních spotech a dalších propagačních akcích.

Nová komunikace Krušovic odstartovala loni spotem s fotbalistou Řepkou. Teď si však vedení Heinekenu pojistilo mistrovský hokej. Až do roku 2019.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále