Google změnil algoritmus vyhledávání v mobilech

Společnost Google spustila nový algoritmus pro ranking stránek v rámci mobilního vyhledávání. Na prvních pozicích se objeví pouze ty společnosti, které mají webová rozhraní přizpůsobená displejům smartphonů. Rozhodujícím kritériem při hodnocení by měla být míra čitelnosti stránek. Tabletů se zatím změna netýká, časem by měly získat vlastní systém. Populární vyhledávač reaguje tímto krokem na měnící se uživatelské návyky. Až 40 % vyhledávaných pojmů je zadáváno prostřednictvím mobilních zařízení. Google avizoval připravované změny začátkem února. Firmy, které se na ně nestihly připravit, mohou nyní přijít o velkou část tržeb.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-15

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-15

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Agentura roku 2025
Surfař
Mikroinfluenceři

MAM Exkluzivně v časopise

Boomerang Communication
Marek Dvořák
Agentura roku 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist