Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Google změnil algoritmus vyhledávání v mobilech

Společnost Google spustila nový algoritmus pro ranking stránek v rámci mobilního vyhledávání. Na prvních pozicích se objeví pouze ty společnosti, které mají webová rozhraní přizpůsobená displejům smartphonů. Rozhodujícím kritériem při hodnocení by měla být míra čitelnosti stránek. Tabletů se zatím změna netýká, časem by měly získat vlastní systém. Populární vyhledávač reaguje tímto krokem na měnící se uživatelské návyky. Až 40 % vyhledávaných pojmů je zadáváno prostřednictvím mobilních zařízení. Google avizoval připravované změny začátkem února. Firmy, které se na ně nestihly připravit, mohou nyní přijít o velkou část tržeb.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)