Fénixem roku je opět Boomerang

Víc než dvě stovky lidí, spousta ananasů a dortů, které dorty tak úplně nebyly – i tak vypadal galavečer druhého ročníku soutěže Fénix content marketing, jenž se odehrál v poslední březnový den v prostorech pražské galerie DOX.

Soutěž hodnotící tištěná firemní média a on-line komunikaci letos odevzdala ocenění ve čtrnácti kategoriích, osm zvláštních ocenění a jednu Cenu České marketingové společnosti. Výherci se mohli radovat z kovového ocenění ve tvaru kousku dortu od designérů Jana Plechače a Henriho Wielguse. Zajímavostí je, že cena rezaví, což má podle tvůrců symbolizovat, že je na vítězích samotných, jestli se o svůj sladký úspěch budou náležitě starat, nebo se vydají za dalším.

Největší kus dortu si z večera odnesla společnost Boomerang Publishing, která se content marketingu věnuje dlouhodobě. Šestatřicetičlennou porotu nejvíc oslovil její časopis Čilichili, který vyrábí pro telefonního operátora Vodafone. Ten si odnesl první místo v kategorii B2C časopisů a online magazínů. Zaujaly i další publikace Boomerangu jako magazín Vlastní cestou Rodinného pivovaru Bernard nebo noviny pro zaměstnance společnosti Albert Albertoviny.

Nesporně největší radost v galerii DOX měli vítězové kategorií časopisy a noviny státní správy, veřejného a neziskového prostoru – Brněnský Metropolitan a Zámeček – magazín pro dětské domovy. Podle slov šéfredaktora Zámečku Lukáše Kotlára v děkovné řeči je to velká změna v porovnání s časy před osmnácti lety, kdy vychovatelé zamykali čtyřstránkový černobílý časopis do šuplíku „aby se děti nedozvěděly něco, co neměly“.

Cenu České marketingové společnosti získal magazín pro klienty společnosti Kvados YourK.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia