Víc než dvě stovky lidí, spousta ananasů a dortů, které dorty tak úplně nebyly – i tak vypadal galavečer druhého ročníku soutěže Fénix content marketing, jenž se odehrál v poslední březnový den v prostorech pražské galerie DOX.
Soutěž hodnotící tištěná firemní média a on-line komunikaci letos odevzdala ocenění ve čtrnácti kategoriích, osm zvláštních ocenění a jednu Cenu České marketingové společnosti. Výherci se mohli radovat z kovového ocenění ve tvaru kousku dortu od designérů Jana Plechače a Henriho Wielguse. Zajímavostí je, že cena rezaví, což má podle tvůrců symbolizovat, že je na vítězích samotných, jestli se o svůj sladký úspěch budou náležitě starat, nebo se vydají za dalším.
Největší kus dortu si z večera odnesla společnost Boomerang Publishing, která se content marketingu věnuje dlouhodobě. Šestatřicetičlennou porotu nejvíc oslovil její časopis Čilichili, který vyrábí pro telefonního operátora Vodafone. Ten si odnesl první místo v kategorii B2C časopisů a online magazínů. Zaujaly i další publikace Boomerangu jako magazín Vlastní cestou Rodinného pivovaru Bernard nebo noviny pro zaměstnance společnosti Albert Albertoviny.
Nesporně největší radost v galerii DOX měli vítězové kategorií časopisy a noviny státní správy, veřejného a neziskového prostoru – Brněnský Metropolitan a Zámeček – magazín pro dětské domovy. Podle slov šéfredaktora Zámečku Lukáše Kotlára v děkovné řeči je to velká změna v porovnání s časy před osmnácti lety, kdy vychovatelé zamykali čtyřstránkový černobílý časopis do šuplíku „aby se děti nedozvěděly něco, co neměly“.
Cenu České marketingové společnosti získal magazín pro klienty společnosti Kvados YourK.