Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Energy Outlook médiem roku

Absolutním vítězem 10. ročníku soutěže Firemní médium roku 2014, kterou vyhlašuje Komora PR, se stala publikace Energy Outlook 2050, kterou vydala společnost Economia a jejímž partnerem byla skupina ČEZ. Magazín vznikl v týmu speciálních vydavatelství Economie pod vedením Petra Orálka, šéfeditorem byl Nikita Poljakov. Titul uspěl v konkurenci víc než 50 projektů, u nichž odborní poradci posuzovali komunikativnost, důvěryhodnost, strukturu a jazykovou úroveň obsahu, kompozici a práci s fotografiemi a ilustracemi.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)