Energy Outlook médiem roku

Absolutním vítězem 10. ročníku soutěže Firemní médium roku 2014, kterou vyhlašuje Komora PR, se stala publikace Energy Outlook 2050, kterou vydala společnost Economia a jejímž partnerem byla skupina ČEZ. Magazín vznikl v týmu speciálních vydavatelství Economie pod vedením Petra Orálka, šéfeditorem byl Nikita Poljakov. Titul uspěl v konkurenci víc než 50 projektů, u nichž odborní poradci posuzovali komunikativnost, důvěryhodnost, strukturu a jazykovou úroveň obsahu, kompozici a práci s fotografiemi a ilustracemi.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard