Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Dr. Max přichází s individualizovanými výhodami

Proměna klientského programu řetězce lékáren Dr. Max se sice na první pohled projeví jen novým vizuálem klientské karty, podstatná je prý však především změna fungování celého programu. „S Kartou výhod Dr. Max budou teď zákazníci dostávat individualizovanou nabídku výhod podle svého chování,“ říká Vendula Mrázová, group business director smíchovské agentury Wunderman.

Ta na základě vyhraného výběrového řízení na tvorbu dlouhodobého komunikačního konceptu z podzimu loňského roku navrhla novou mechaniku a redesign věrnostního programu tohoto lékárenského řetězce z portfolia společnosti Česká lékárna holding, kterou vlastní investiční skupina Penta.

S konkrétním příběhem i potřebou

„Naším úkolem bylo připravit řešení, které lidem přiblíží snahu lékárníků Dr. Max pečovat o každého klienta jako individualitu s konkrétním příběhem a potřebou,“ říká Mrázová. Kromě návrhu celé mechaniky programu a jeho exekuce připravil Wunderman i veškeré propagační materiály na podporu redesignu věrnostního programu, tedy materiály na pobočkách a print i on-line kampaně. Wunderman zároveň navrhl i celou novou část redesignovaného webu, tzv. klientský portál.

Reklama
Abovalve

Jednou z novinek v programu je adresný systém výhod, které mají být „šité na míru nejrůznějším skupinám klientů“. „Zmínil bych třeba kuponový systém umožňující levnější nákup položek, pro které přichází konkrétní člověk do lékárny nejčastěji,“ vysvětluje komerční ředitel řetězce Luboš Korbelář.

„Vzhledem k tomu, že zaznamenáváme asi milion unikátních klientů s kartou měsíčně, očekáváme velký zájem o změnu registrace,“ doplňuje Korbelář.

Za asistence 700 hostesek

Podle údajů klienta si každopádně po dvou týdnech od spuštění programu kartu přeregistrovalo přes 550 tisíc zákazníků, z toho 63 tisíc nových.

Výměna věrnostních karet a přeregistrace do nového věrnostního programu bude probíhat do konce května za pomoci asistence sedmi set hostesek přímo v lékárnách Dr. Max.

Klient a agentura plánují i další rozvoj celého programu, včetně přípravy mobilní aplikace. Ta by měla fungovat jako „jakýsi osobní asistent při užívání léků, upozorňující např. na frekvenci a dávkování“. Spuštěna by měla být na podzim.

Wunderman s Dr. Maxem spolupracovali během přípravy proměny věrnostního programu také na jiných dílčích projektech, například na přípravě dvou specializovaných blogů Beautybuzz.cz a Magistramáma.cz. Nebo na directmailové kampani se speciální nabídkou produktů Voltaren, která probíhala v 68(!) mutacích pro různé cílové skupiny. A právě díky podrobné segmentaci na tuto kampaň zareagovalo a nakoupilo přes 20 procent oslovených zákazníků.

 

Podle údajů klienta si po dvou týdnech od spuštění programu kartu přeregistrovalo přes 550 tisíc zákazníků, z toho 63 tisíc nových.

    

Výměna věrnostních karet lékárenského řetězce Dr. Max bude probíhat pod taktovkou agentury Wunderman do konce května za asistence sedmi stovek hostesek.

„Zákazníci jsou individuality s příběhem a potřebou,“ říká Mrázová z Wundermanu.

„Očekáváme velký zájem o změnu registrace,“ chválí si Korbelář z Dr. Maxe.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)