Dark Side jednoznačně ovládla Internet Effectiveness Awards

Předávání cen IEA v pražském hotelu Jalta se letos neslo ve znamení velkého úspěchu pořádající agentury Dark Side, která si odnesla první místo hned ve třech kategoriích a ještě vyhrála hlavní cenu Grand Prix.

Vítězným řešením se stalo ERA pomáhá regionům 2014, které Dark Side vytvořila pro Poštovní spořitelnu. Poměrně překvapivé bylo, že Grand Prix soutěže, která se soustřeďuje především na efektivitu jednotlivých řešení, získal CSR projekt. Měření efektivity takových projektů je totiž z podstaty poměrně komplikované. Poštovní spořitelna však zvolila variantu, kdy jednotlivé neziskové organizace byly odměňovány podle toho, kolik peněz samy vybraly. Právě toto výkonnostní zaměření společně s regionálním rozměrem projektu bylo nakonec rozhodující.

Porota se shodla

Do velkého souboje o Grand Prix vstupovali vítězové ze všech kategorií. Podle hlasů přímo z poroty se nakonec rozhodovalo mezi řešeními ERA pomáhá regionům 2014 a Smart Wings, které pro Travel Service zpracovala Aaron Group. Právě vítězný projekt z kategorie cestovního ruchu měl prý nejlepší poměr cena-výkon, ale mezi porotci nakonec vyhrálo srdce. Situace, kdy tak vysokou efektivitu vykázal CSR projekt, se už zase nemusí dlouho opakovat, a šlo proto o jedinečnou příležitost jej ocenit.

Velký zájem kvůli originalitě vzbudila především facebooková nabídka hypoték České spořitelny, kterou zajistily agentury Business FactoryROI Hunter.

Tomáš Jindříšek a Kristýna Štěpánková z Dark Side přebírají Grand Prix. Agentura zabodovala i s řešeními LeasePlan Go a Lentilky jsou krásné.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen