Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Creative Camp podruhé na podzim

Marketingový projekt Creative Camp, který vznikl na Fakultě sociálních věd UK a který propojuje studenty se světem zadavatelů, bude mít pokračování. Jeho premiéra proběhla ve dnech 17.-19. dubna a zúčastnili se ho studenti oboru Marketingová komunikace a PR i jeho absolventi a současně organizátoři, Jan Mikulka (Stream.cz), Jiří Štefek (Triad Advertising) a Ondřej Kolek (Markething.cz, Aqua Digital). Smyslem akce je motivovat nové studenty oboru, objevit skryté talenty a přinést praktickou zkušenost z kreativní činnosti v marketingové praxi. Partnery prvního ročníku, kteří poskytli reálná zadání kampaní, byly značky Bombay Sapphire, Primeros a neziskové organizace Chcipomoci.info a Nadání a dovednosti. Studenti pracovali ve čtyřech blocích Print + Copy, Videoreklama, Strategie a sociální média, Eventy a off-line aktivace. Organizátoři akce již připravují podzimní ročník a rovněž plánují pořádat pravidelné přednášky a workshopy na půdě Univerzity Karlovy i mimo ni.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)