Creative Camp podruhé na podzim

Marketingový projekt Creative Camp, který vznikl na Fakultě sociálních věd UK a který propojuje studenty se světem zadavatelů, bude mít pokračování. Jeho premiéra proběhla ve dnech 17.-19. dubna a zúčastnili se ho studenti oboru Marketingová komunikace a PR i jeho absolventi a současně organizátoři, Jan Mikulka (Stream.cz), Jiří Štefek (Triad Advertising) a Ondřej Kolek (Markething.cz, Aqua Digital). Smyslem akce je motivovat nové studenty oboru, objevit skryté talenty a přinést praktickou zkušenost z kreativní činnosti v marketingové praxi. Partnery prvního ročníku, kteří poskytli reálná zadání kampaní, byly značky Bombay Sapphire, Primeros a neziskové organizace Chcipomoci.info a Nadání a dovednosti. Studenti pracovali ve čtyřech blocích Print + Copy, Videoreklama, Strategie a sociální média, Eventy a off-line aktivace. Organizátoři akce již připravují podzimní ročník a rovněž plánují pořádat pravidelné přednášky a workshopy na půdě Univerzity Karlovy i mimo ni.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia