Creative Camp podruhé na podzim

Marketingový projekt Creative Camp, který vznikl na Fakultě sociálních věd UK a který propojuje studenty se světem zadavatelů, bude mít pokračování. Jeho premiéra proběhla ve dnech 17.-19. dubna a zúčastnili se ho studenti oboru Marketingová komunikace a PR i jeho absolventi a současně organizátoři, Jan Mikulka (Stream.cz), Jiří Štefek (Triad Advertising) a Ondřej Kolek (Markething.cz, Aqua Digital). Smyslem akce je motivovat nové studenty oboru, objevit skryté talenty a přinést praktickou zkušenost z kreativní činnosti v marketingové praxi. Partnery prvního ročníku, kteří poskytli reálná zadání kampaní, byly značky Bombay Sapphire, Primeros a neziskové organizace Chcipomoci.info a Nadání a dovednosti. Studenti pracovali ve čtyřech blocích Print + Copy, Videoreklama, Strategie a sociální média, Eventy a off-line aktivace. Organizátoři akce již připravují podzimní ročník a rovněž plánují pořádat pravidelné přednášky a workshopy na půdě Univerzity Karlovy i mimo ni.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard