Novým kreativním ředitelem agentury Loosers se stává Petr Bucha. Do Loosers přichází z Hullabaloo, v minulosti působil i v agenturách Ogilvy & Mather, Bates, Fabrika a TBWA/Praha. Od jeho příchodu si majitelé Loosers slibují především „posílení seniorního týmu agentury, dodání nové jiskry kreativním výstupům a maximální využití velkého potenciálu kreativního, contentového a vzdělávacího ‚Farm‘ týmu“.
„Pro Loosers mě přesvědčily tři věci: jednak jejich energie a odhodlání dělat zajímavé věci. Dále pak jejich historie – stojí za nimi spousta hezké práce. A do třetice možnost budovat agenturu, která jako jedna z mála bude chytře propojovat jak klasické reklamní přístupy a dnes až zbytečně mytizovaný digitál včetně sociálních sítí. Agentur s takovou schopností na trhu moc nevidím, přestože mnohé to o sobě tvrdí,“ říká k tomu sám Bucha.
Iva Bízová, spolumajitelka agentury a dosavadní kreativní ředitelka, se tak po šesti letech přesouvá do oblasti strategického rozvoje, budování a stabilizace nových oddělení a získávání a využití nových příležitostí.
K další změně v agentuře dochází i posunem Jakuba Kesla do pozice chief project manager. Za úkol bude mít stabilizovat a rozvíjet potenciál portfolia klientů, vybrousit servis a procesy agentury a podporovat činnost agenturního vzdělávacího programu Farm.
Uvedené personální změny mají být v souladu s nově připravovanou strategií a positioningem agentury a kompletním redesignem její korporátní identity.
Nový kreativní ředitel Loosers Petr Bucha a chief project manager Jakub Kesl s projektovým týmem vzdělávacího programu Loosers Farm.