Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Blogy jako zdroj rešerší

Blogy se již etablovaly jako stálý zdroj informací pro novináře, jak vyplývá z nejnovější studie Corporate Media Blogger, zveřejněné v Německu. Ze vzorku 570 respondentů uvedlo 25 %, že blogy sledují pravidelně a používají je jako jeden z rešeršních zdrojů pro svou práci. 39 % novinářů sleduje blogy příležitostně, 36 % na ně však stále neklade žádný důraz. Ve čtenosti blogů pak data zaznamenávají mírný sestup, čte je 77,5 % novinářů, což je o 5,6 % méně než před třemi roky. Naopak roste ochota uvádět blogy jako zdroj informací, a to u 38 % žurnalistů.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)