Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Berlínští designéři předvedou českým agenturám, jak na to

Někdejší člen umělecké skupiny Ztohoven, jeden z autorů imaginárního výbuchu atomového hřibu během meteorologické relace České televize (jeho umělecký profil viz loňské Extra v čísle M&M 47) a známý konceptuální umělec Prokop Bartoníček otevírá v těchto dnech v Praze nový kulturní prostor.

Jak dostat Berlín do Prahy

Ex Post, jak Bartoníček nový prostor s ohledem na jeho někdejší úlohu pošty pojmenoval, by podle něj měl být místem pro kulturu a vzdělávání.

Bartoníček je osobou odpovědnou za celý koncept prostoru a byl také hlavním iniciátorem a tahounem jednání s odpovědnými zástupci městské části.

Reklama
ČEZ

Bartoníčkovy aktivity v rámci jeho nového uměleckého prostoru Ex Post navazují na jeho činnost známou ze showroomu 22Presents v pražské Mlynářské ulici. Zde se od roku 2009 představovaly projekty z pole experimentálního designu, a to především berlínské scény.

Provozu studia Ex Post, které vzniká v prostorách bývalé pošty v Příčné ulici na pražském Novém Městě, a organizace budoucího programu se ujalo studio pebe/lab a jeho přátelé, mezi jinými Trafo galerie, což je nový výstavní prostor kolem jádra někdejšího libeňského kolektivu Trafačka.

První plánovanou kulturní událostí je Packet 1, zahajovací díl řady seminářů a přednášek zaměřených na témata týkající se nových řemesel, novinkových technologií ve světovém designu a aktuálních zahraničních trendů v oblasti konceptuálního trojrozměrného umění a instalací. Seminář proběhne za podpory agentury Event Arena a týdeníku M&M.

Světelné a kinetické instalace

První z řady Packet seminářů představí komplexní proces příprav projektů interaktivních, světelných a kinetických instalací. Od trvalých site specific instalací pro architekturu až po trendy ve výstavnictví a eventech.

Za podpory partnerů se do Prahy podařilo sezvat světové špičky oboru, které představí nejen konkrétní výsledky své práce, ale pokusí se posluchače obeznámit s trendy, které dozajista neminou ani náš trh. Program je sestaven tak, aby obohatil i pokročilejší posluchače z agentur a od zadavatelů.


K-tool, interaktivní instalace Prokopa Bartoníčka pro budovu společnosti PPF Gate. I o takových produktech budou absolventi kurzů debatovat.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)