Už v květnu se rozeběhne na sociálních sítích a webu teasingová kampaň projektu značky Jack Daniel’s, jehož součástí je i největší mobilní bar v celé Evropě. Tento koncept na podporu značky a jejích hodnot Jack Daniel’s Experience navrhla a produkuje agentura Arnold Prague. Jeho hlavním „hrdinou“ je osmnáctikolový americký kamion, který byl předělán na největší pojízdný bar na starém kontinentu a který vyráží na letní hudební festivaly – a to nejen po Česku.
Samotný osmý ročník turné začne na sklonku máje na jednom populárním, ale zatím nejmenovaném festivalu v Čechách. Ještě před tím se však na stránce Jack Daniel’s Experience objeví slepá mapa, na které budou postupně odtajňována jména, lokace a samozřejmě i „headlineři“ jednotlivých festivalů.
„Celkem se za sezonu 2015 agenturní tým s Jack Daniel’s Experience ukáže na devíti evropských festivalech. Po dvou českých přejede na Slovensko, pak se vydá do Evropy, aby svou cestu zase zakončil v Česku,“ vysvětluje Lucie Strnadová, ředitelka vztahů s médii v Havas Worldwide Prague, mateřské agentuře Arnolda.
Příběh značky, hudba, pití
Kamion, rozložitelný na festivalový bar s výbavou, jako jsou digitální koutek s přístupy k počítačům a plazmám s projekcí brand videí a herním koutkem, doplňuje imitace náměstíčka domovského města whiskey Jack Daniel’s Lynchbourgu s dřevěným domkem, kde je prezentována kompletní brand story. V obou těchto platformách je prezentována značka a její historie, důraz je ale samozřejmě kladen i na poskytnutí pohodlí, kvalitní drinky a kvalitní hudbu. Agentura navrhla vlastní JD music stage, která představuje prostor pro mladé kapely a tím vytváří jakýsi festival v rámci festivalu.
Kromě teasingové kampaně na sociálních sítích, agentura připravila i soutěž o vstup zdarma na festivaly. Chystá se také zvláštní edice triček a dalšího festivalového marchandisingu.
Největší mobilní kamion v Evropě vypravuje pro značku Jack Daniel´s pražská agentura Arnold.