Reklama
Megaboard

Ženy jsou aktivnějšími uživateli mobilních služeb

Ženy utrácejí za mobilní služby více než muži a jejich hovory jsou také v průměru delší. Odešlou taky víc textových zpráv než jejich protějšky. Na internetu je pak lákají převážně sociální sítě. To vše ukázal průzkum Mobilu od ČEZ uskutečněný ve spolupráci s výzkumnou agenturou GfK. Podle výsledků průzkumu utratí 81 % dotázaných lidí za mobilní služby do 500 Kč měsíčně. O něco víc za ně utrácejí ženy, víc než pětina z nich uvádí útratu v rozmezí 500 až 1000 Kč měsíčně. Naopak mezi muži je vyšší podíl těch, kteří utrácejí méně než 250 korun měsíčně. Průměrný telefonní hovor trvá zhruba u tří čtvrtin respondentů maximálně pět minut. O něco stručnější jsou při svých hovorech muži, šest z deseti volá průměrně do dvou minut. Telefonní hovory žen jsou o něco delší, třetina z nich volá v průměru déle než pět minut.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále