Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ženy jsou aktivnějšími uživateli mobilních služeb

Ženy utrácejí za mobilní služby více než muži a jejich hovory jsou také v průměru delší. Odešlou taky víc textových zpráv než jejich protějšky. Na internetu je pak lákají převážně sociální sítě. To vše ukázal průzkum Mobilu od ČEZ uskutečněný ve spolupráci s výzkumnou agenturou GfK. Podle výsledků průzkumu utratí 81 % dotázaných lidí za mobilní služby do 500 Kč měsíčně. O něco víc za ně utrácejí ženy, víc než pětina z nich uvádí útratu v rozmezí 500 až 1000 Kč měsíčně. Naopak mezi muži je vyšší podíl těch, kteří utrácejí méně než 250 korun měsíčně. Průměrný telefonní hovor trvá zhruba u tří čtvrtin respondentů maximálně pět minut. O něco stručnější jsou při svých hovorech muži, šest z deseti volá průměrně do dvou minut. Telefonní hovory žen jsou o něco delší, třetina z nich volá v průměru déle než pět minut.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)