Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vodafone dál cílí na byznys

Mobilní operátor Vodafone pokračuje i v březnu v byznysové kampani na podporu služby OneNet a dosažení milníku jeden milion firemních SIM karet. Jako mluvčí značky jsou tentokrát využity zástupkyně společností Emco a Ryor. Kampaň zahrnuje všechna tradiční média, tedy tisk, rádio, on-line i out-of-home nosiče reklamy (jak billboardy, tak speciální formáty v podobě tankovacích pistolí na benzinových stanicích nebo zastávek MHD). Kampaň připravily agentury McCannOMD, poběží do konce března. Vodafone minulý týden oslavil patnáct let od svého vstupu na český trh (pod názvem Český mobil a s mobilní sítí Oskar).


Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)