Vodafone dál cílí na byznys

Mobilní operátor Vodafone pokračuje i v březnu v byznysové kampani na podporu služby OneNet a dosažení milníku jeden milion firemních SIM karet. Jako mluvčí značky jsou tentokrát využity zástupkyně společností Emco a Ryor. Kampaň zahrnuje všechna tradiční média, tedy tisk, rádio, on-line i out-of-home nosiče reklamy (jak billboardy, tak speciální formáty v podobě tankovacích pistolí na benzinových stanicích nebo zastávek MHD). Kampaň připravily agentury McCannOMD, poběží do konce března. Vodafone minulý týden oslavil patnáct let od svého vstupu na český trh (pod názvem Český mobil a s mobilní sítí Oskar).


Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-29

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-29

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Dobré ráno, Česko
Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Beatrice Cornacchia
Veronika Burešová
Aritium
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů červen
MAM_web_Knowlimits
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
Miky Karas a Miky Bílek_Etnetera_nový web-otvírák - 2025-07-02T100024
MAM Souboj spotů červen
MAM_web_Knowlimits
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
Miky Karas a Miky Bílek_Etnetera_nový web-otvírák - 2025-07-02T100024