Věrnostní karty můžete vyhodit

Karetní společnost Visa Europe se stala oficiálním partnerem mobilní aplikace Portmonka, kterou v Česku už rok provozuje mediální dům Mafra. Aplikace umožňuje nahrát věrnostní a zákaznické karty spolupracujících obchodních partnerů do mobilu. V tuto chvíli jich jsou zatím desítky a patří mezi ně např. Husky, Rock Point, Fann Parfumerie, Mountfield nebo knihkupectví Kosmas. Visa si od partnerství slibuje rozšíření mobilních plateb. Aplikaci si dosud stáhlo na 150 tisíc uživatelů.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia