Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vánoční nákupy se Schwarzkopfem

Sada promobalení na předvánoční trh v sedmi zemích střední a východní Evropy, kterou pro značku Schwarzkopf Professional připravila společnost Logik, byla vyprodána během jednoho měsíce. Potvrdilo se, že produkt si jen na základě atraktivního obalu koupí plná čtvrtina veřejnosti, aniž by to předem měla v úmyslu.

Zadání

V průběhu promokampaně, plánované původně na období říjen až prosinec, se během několika týdnů v České republice, na Slovensku, v Polsku, Maďarsku, Rumunsku, Chorvatsku a Bosně a Hercegovině prodala všechna balení připravená na předvánoční trh.

To potvrzuje skutečnost, že dobře navržený obal s grafikou, která je atraktivní pro cílovou skupinu, je velmi významným prvkem ovlivňujícím nákupní chování nejen v místě prodeje. Tím byla v tomto případě menší kadeřnictví i profesionální kosmetické salony.

Reklama
Know

Výsledky

Úspěch každé kampaně se hodnotí na základě toho, jak se podařilo splnit stanovené cíle. V případě vánočních promobalení vlasové kosmetiky Schwarzkopf Professional se cíle stanovené zadavatelem podařilo výrazně překročit.

Díky promyšlené strategii návrhu obalů a jejich atraktivnímu designu se podařilo speciální edici ve všech produktových řadách vyprodat doslova během pár týdnů ještě před největším vánočním šílenstvím a daleko před plánovaným koncem kampaně.

Průběh

Právě atraktivita speciálního promobalení jednotlivých značek z portfolia Schwarzkopf Professional stojí za úspěchem předvánoční kampaně společnosti Henkel. Podobu obalů připravila společnost Logik, od konstrukce a designu až po tisk a logistiku.

„Prostřednictvím atraktivního obalu jsme chtěli komunikovat kvalitu produktu a budovat značku profesionální vlasové kosmetiky. Proto jsme potřebovali partnera, který problematice skutečně rozumí a není jen tiskárnou z dodaných dat. Společnost Logik nám dala přesně to, co jsme potřebovali – účinný návrh vycházející ze znalosti chování zákazníků, funkční konstrukci, poutavou grafiku, kvalitní a rychlý tisk a v neposlední řadě i dopravu do našichregionálních skladů,“ říká Jaroslav Ďurkovský, trade marketing manager CZ and SK, Henkel Beauty Care, Schwarzkopf Professional Czech Republic and Slovakia.

Vyhodnocení

Společnost Logik v případě vánoční kampaně Schwarzkopf Professional realizovala design, konstrukci a tisk jednotlivých obalů pro komunikaci čtyř segmentů – značek Indola, BC, Osis a prémiových produktů Blondme, Miracle a Osis Session.

Pro každý produkt vytvořila několik návrhů včetně řešení unikátních vnitřních lůžek. Všechny návrhy plně akceptovaly požadavek klienta na snadný transport a logistiku. Obaly jsou naprosto zásadní prostředek komunikace v místě prodeje, zejména v exponovaných obdobích.

Podle výzkumu Pelican Communications se až 27 procent žen a 19 procent mužů rozhodne pro spontánní nákup jen a pouze na základě toho, že se jim líbí obal výrobku. Díky komplexnímu přístupu společnosti Logik je výsledkem vydařené řešení promokampaně, oceněné jak zadavatelem, tak konečnými spotřebiteli.

Jan Brychta

podle materiálů společnosti Logik




Ukázky tiskových materiálů, které společnost Logik připravila pro jednotlivé značky z portfolia kosmetické firmy Schwarzkopf Professional.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)