Vaculik pro Rozjezdy

Pražská pobočka slovenské agentury Made by Vaculik připravila kreativu pro pátý ročník soutěže pro začínající podnikatele Rozjezdy roku, kterou pořádá společnost T-Mobile. Kampaň využívá primárně on-line komunikační kanály a Facebook a v hlavní roli se v ní objeví vítězka loňského ročníku Zuzana Kubíčková a výherkyně speciální ceny z roku 2014 Jaroslava Michalcová. Fotil Radovan Šubín, média naplánoval MediaCom Praha.

null

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba