Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

V únoru vedla ve sledovanosti Nova

V únoru byla nejsilnější televizní skupinou Nova, druhá zůstává Česká televize a třetí skupina Prima. Kromě České televize všechny TV skupiny posílily i meziročně, nejvíce Nova (téměř o 4 p. b.), následovaná Primou (nárůst o 2 p. b). Meziroční oslabení kanálů České televize (o 8 p. b.), zejména ČT sport, bylo dáno tím, že v loňském roce běžely olympijské hry v Soči. Mírně (o 0,5 p. b.) oslabila i TV Barrandov v mladší cílové skupině. Televizní stanice zastupované Atmedií si udržují stabilní podíl i přes to, že od nich odešly stanice skupiny Óčko. Vyplývá to z výsledků měření ATO – Mediaresearch.

 

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)