Lifestylové časopisy čtou alespoň občas více než 2/5 internetové populace. Jedná se výrazně častěji o ženy než o muže. Spontánně se v souvislosti s touto žánrovou kategorií časopisů ženám vybaví nejdříve Dieta, Žena a život, Elle, Marianne a Cosmopolitan. Muži si asociují v prvé řadě Maxim, případně Ženu a život. Stejně jako se muži a ženy věnují čtení lifestylových časopisů s rozdílnou intenzitou, jsou rozdílná i témata, která v nich vyhledávají. Ženy se primárně zaměřují na tři oblasti: jídlo a vaření – tj. recepty, zdravá výživa, případně dieta, dále zdraví – zdravý životní styl, léčba, doplňky stravy a nakonec oblast módy, kosmetiky, péče o tělo. Muži jsou častěji nevyhranění, zajímají se rovněž o zdraví, zdravou stravu, styl a design, přidávají ještě auto-moto a vědu a techniku. Přibližně desetina internetové populace dokáže vymyslet téma, které v lifestylových časopisech chybí nebo by přilákalo k přečtení. Ze zajímavých se objevují: fungování metabolismu, psychosomatika, přírodní produkty, šetrnost k životnímu prostředí, tipy na zajímavé restaurace, jak si vyrobit domácí kosmetiku, jak žít pohodový život bez stresu, jak se zbavit závislosti na sladkém a přejídání, co dělat, když je člověk neustále unavený, levná dovolená pro robinsony, proměny módy za poslední desetiletí, sex nebo mýty o ArginMaxu a Clavinu.
Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a MEDIARESEARCH, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR.
Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.