V lifestylu chceme číst hlavně o zdraví, jídle a módě

Lifestylové časopisy čtou alespoň občas více než 2/5 internetové populace. Jedná se výrazně častěji o ženy než o muže. Spontánně se v souvislosti s touto žánrovou kategorií časopisů ženám vybaví nejdříve Dieta, Žena a život, Elle, Marianne a Cosmopolitan. Muži si asociují v prvé řadě Maxim, případně Ženu a život. Stejně jako se muži a ženy věnují čtení lifestylových časopisů s rozdílnou intenzitou, jsou rozdílná i témata, která v nich vyhledávají. Ženy se primárně zaměřují na tři oblasti: jídlo a vaření – tj. recepty, zdravá výživa, případně dieta, dále zdraví – zdravý životní styl, léčba, doplňky stravy a nakonec oblast módy, kosmetiky, péče o tělo. Muži jsou častěji nevyhranění, zajímají se rovněž o zdraví, zdravou stravu, styl a design, přidávají ještě auto-moto a vědu a techniku. Přibližně desetina internetové populace dokáže vymyslet téma, které v lifestylových časopisech chybí nebo by přilákalo k přečtení. Ze zajímavých se objevují: fungování metabolismu, psychosomatika, přírodní produkty, šetrnost k životnímu prostředí, tipy na zajímavé restaurace, jak si vyrobit domácí kosmetiku, jak žít pohodový život bez stresu, jak se zbavit závislosti na sladkém a přejídání, co dělat, když je člověk neustále unavený, levná dovolená pro robinsony, proměny módy za poslední desetiletí, sex nebo mýty o ArginMaxu a Clavinu.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a MEDIARESEARCH, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR.

Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

 

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia