Ten naháč byl virál

Advertising Age

Hlavní město Británie žilo minulý týden zvláštním videem sdíleným na YouTube, na němž dvě turistky zachytily při natáčení přehlídky královské stráže nahého muže, který se spouštěl po prostěradle z okna Buckinghamského paláce. Všichni sice předpokládali, že nepůjde o reálné záběry, ale o virální kampaň, nikdo však nevěděl, co přesně má propagovat. Nakonec se k videu přihlásila americká televizní síť E! Entertainment Television, která tímto způsobem propaguje novou řadu svého komediálního seriálu The Royals. Kampaň včetně zmíněného virálu pro ni vytvořila agentura BBH Los Angeles. Video vidělo přes milion diváků.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist