Partneři Mezinárodní hokejové federace (IHF) a českého reprezentačního týmu začínají ladit své komunikační aktivity a eventy před startem květnového mistrovství světa v Praze a Ostravě. V minulém týdnu zavítal do Prahy na tři dny americký režisér André Stringer, jehož si pro svůj kreativní koncept vybraly společnost McDonald’s a její agentura DDB Praha. Stringer patří mezi špičku v reklamní režii, specializuje se především na spoty pro sportovní značky (Nike, Adidas), natáčel však i pro Guinness či Ford. Produkční agentura Boogie Films obsadila s režisérem lokace na Žižkově, na rehabilitační klinice na Malvazinkách či na libereckém zimním stadionu, údajně uvnitř podobném pražské O2 areně.
„McDonald’s nebude svou kampaň na podporu reprezentačního týmu stavět pouze na televizních spotech, v plánu je i aktivace fanoušků na speciální platformě Srdcem spolu, doprovodné eventy, promotion s výhrami více než 30 milionů korun či projekt nabízející netradiční pohled na hokej a vše, co s mistrovstvím souvisí,“ vyjádřila se za řetězec Zuzana Svobodová, PR/communications director CZ/SK.