Reklama
Megaboard

Stringer natáčel pro McDonald’s

nullPartneři Mezinárodní hokejové federace (IHF) a českého reprezentačního týmu začínají ladit své komunikační aktivity a eventy před startem květnového mistrovství světa v Praze a Ostravě. V minulém týdnu zavítal do Prahy na tři dny americký režisér André Stringer, jehož si pro svůj kreativní koncept vybraly společnost McDonald’s a její agentura DDB Praha. Stringer patří mezi špičku v reklamní režii, specializuje se především na spoty pro sportovní značky (Nike, Adidas), natáčel však i pro Guinness či Ford. Produkční agentura Boogie Films obsadila s režisérem lokace na Žižkově, na rehabilitační klinice na Malvazinkách či na libereckém zimním stadionu, údajně uvnitř podobném pražské O2 areně.

McDonald’s nebude svou kampaň na podporu reprezentačního týmu stavět pouze na televizních spotech, v plánu je i aktivace fanoušků na speciální platformě Srdcem spolu, doprovodné eventy, promotion s výhrami více než 30 milionů korun či projekt nabízející netradiční pohled na hokej a vše, co s mistrovstvím souvisí,“ vyjádřila se za řetězec Zuzana Svobodová, PR/communications director CZ/SK.

 

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále