Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Slavná osobnost značce pomáhá, pokud je pravá

nullSkotský herec Ewan McGregor v nové reklamní kampani ING pojišťovny a penzijní společnosti je pravý. Nejde o žádného dvojníka, není za tím žádná mystifikace. A to je dobře, protože jakékoliv znejišťování by bylo ze strany pojišťovny to poslední, co by jí mohlo při budování značky pomáhat. Českému lvu samozřejmě mystifikace a znejišťování neškodí tolik, jako by škodilo finanční instituci. Ale přesto, napínat diváky tím, že na galavečer přijde Jim Carrey, aby se nakonec na jevišti objevil nějaký nepovedený dvojník, to je vtípek patřící spíš na maturitní večírky. Pokud si ovšem pravostí Jima Carreyho nejsou celkem jisti ani organizátoři, dostáváme se na úplně jinou úroveň zábavy. Udělování cen České filmové a televizní akademie se minulý týden hojně věnovala přední světová média včetně prestižního amerického filmového magazínu Variety. Bohužel výhradně v souvislosti s falešným hollywoodským hercem a zmatenými organizátory. Aspoň že někteří novináři na závěr vzpomenuli i pár základních faktů o Českém lvu a vítězném filmu Cesta ven. A nakonec reagoval i sám Jim Carrey, zjevně potěšen, že se bezpracně stal pro média najednou zajímavějším než Oscar. Vraťme se však ke skotskému herci, známému z filmů Trainspotting či Moulin Rouge, který je pravý a v rebrandingové kampani hraje sám sebe. Tvůrci reklamy použili hereckou hvězdu sice ne příliš kreativně, zato velmi účinně. Ewan McGregor v televizním spotu úplně polopatě vysvětluje, že z „ING životní pojišťovny a penzijní společnosti se stává NN“, a kvůli lepšímu zapamatování jedno písmenko „n“ přidává ke svému jménu Ewan. A když to ještě zopakuje i lámanou češtinou, na ta dvě „n“ se prostě nedá zapomenout. A o to NN jde v rebrandingu především. Není nad to, když známá tvář mluví za sebe a je autentická. Například slavný miliardář Richard Branson zase podporuje pražskou Medical Cannabis Conference, která se v hlavním městě uskuteční tento týden. Vyplývá to z fotografie, kterou vyvěsili na facebookový profil konference její organizátoři. Papír s podpůrným prohlášením v Bransonových rukou je zcela určitě pravý. Další mystifikace v jednom týdnu by už byla snad i na naše poměry příliš.

 

Není nad to, když známá tvář mluví za sebe a je autentická.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)