Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Skupina MOL získala Stevii

Mezinárodní ropná a plynárenská společnost MOL získala na 11. ročníku soutěže International Business Awards bronzovou cenu Stevie v kategorii PR kampaň zaměřující se na reputaci a komunikaci značek. Cenu získala za kampaň na podporu mezinárodního absolventského programu UPPP pro studenty technických oborů, který probíhal v deseti zemích, včetně České republiky. Program se zaměřuje na nábor nejtalentovanějších studentů a absolventů přírodních věd a petrochemického inženýrství a zahrnuje stáž v centrále a v několika mezinárodních divizích společnosti. PR kampaň na jeho podporu připravila německá agentura F&H Porter Novelli.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)