Šest mediatypů a jedno O2 měření

Datový tým společnosti O2 Czech Republic pod vedením Stanislava Kůry představil systém pro optimalizaci crossmediálních kampaní. Divize O2 Media se tak snaží etablovat jako mediální agentura nové generace, která zasahuje do segmentu internetu, televize, OOH reklamy, neadresné distribuce letáků, printu a klasického direct messagingu pomocí SMS, MMS apod.

Konkrétně na internetu dokáže O2 Media zacílit reklamu svých klientů na konkrétní zákazníky O2, což je dva a půl milionu klientů. „Jsme tak schopni zaměřit zhruba čtyřicet procent české internetové populace,“ upřesňuje Kůra.

Jeho datový tým dokáže zacílit bannerovou reklamu na konkrétní sociodemografický segment, například muže ve věku 25 až 50 let, kteří tvoří 27 procent české internetové populace. Doteď tedy sedmdesát procent impresí směřovalo mimo požadovanou cílovou skupinu. „U nás si nakoupíte přesný počet impresí zadané cílovky, klidně definované i pomocí nějakého zájmového segmentu. My je pro vás vybereme a váš banner se bude zobrazovat pouze jim,“ vysvětluje Kůra.

Jeho mise má dva hlavní cíle – zvýšit relevanci doručovaných reklam, a zefektivnit tak marketingové aktivity svých klientů. „Co se týče kanálů potřebných pro doručení klientova sdělení, jako jediní na českém trhu jsme schopni cílit reklamu a zároveň měřit její dopad na zákazníky napříč šesti médii,“ dodává Kůra.

Televizím tak jeho tým nabízí analýzy odložené sledovanosti nebo efektivity product placementu, zadavatelům outdooru dokáže vyhledat nejvhodnější plochy podle geolokačních údajů požadované cílové skupiny a retailovým řetězcům umí spočítat, nakolik se který distribuční okresek vyplatí zavážet neadresnými letáky. (Více se dočtete na straně 15.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard