Televizní kampaň Šťastných deset, kterou letos Sazka od začátku roku cílila na začínající hráče, skončí 10. března. Sazka se ale k tomuto konceptu opět vrátí v době letních prázdnin. Zatímco svou lednovou reklamu zaměřila jen na nováčky, v únoru zacílila v druhém plánu i na zkušenější hráče a v tomto trendu chce pokračovat i v červenci a v srpnu. Kromě hry Šťastných deset se Sazka soustředila v letošním prvním čtvrtletí i na podporu Sazka losů.
Pro hru Šťastných deset vzniklo celkem sedm různých exekucí televizních reklamních spotů, z nichž tři jsou cíleny na začínající a čtyři na zkušenější hráče. Zimní i letní kampaň připravuje agentura VCCP, produkci reklamních spotů zajistila společnost Boogie Films. Jako hlavní motiv posloužily opět „kačky“, tedy animované kachničky s lidským chováním, které znázorňují různé atributy hry Šťastných deset. Na televizní kampaň navazuje inzerce v tisku, v rozhlase, v digitálu, v out-of-home médiích a na POS materiálech. Zimní digitální kampaň poběží až do 29. března a připravuje ji agentura Symbio Digital. Kampaň zahrnuje nasazení jak v médiích provozovaných Sazkou (konkrétně změna domovské strany fanpage Sazky, promované posty, videoreklamy na Sazka YouTube kanálu, nové aplikace na stránce Sazka.cz a mailing na vlastní databázi uživatelů), tak v placených digitálních médiích (zde půjde o videobannery, remarketing a RTB, videobranding a pre-roll videospot).
Kampaň Sazka losů připravila agentura Packshot. Kampaň cílila na lidi od 25 do 50 let, jimž představovala „první family losy“, které mají společné téma i komunikaci, ale také různé cenové kategorie i výhry. I tato kampaň běžela ve všech základních mediatypech, tedy v televizi, v tisku, v rádiu a v digitálních i v out-of-home médiích. Jejím cílem je dosáhnout k 1. dubnu prodejů ve výši 28 % z emise Super Cash a 25 % z emise Mega Cash.
Hru Šťastných deset nadále propagují malé „kačky“, které se představí v sedmi spotech.