Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Projekt Impact je náročnější, než jsme čekali

Celý projekt Impact je metodicky velice složitý. Složitější, než si členové AMVR asi dokázali představit. Samozřejmě chceme, aby trh mohl v budoucnu s jeho výstupy pracovat v dennodenní praxi, předtím je ale potřeba ho detailně znát a porozumět mu. Musím bohužel přiznat, že sami jsme předpokládali, že celý proces implementace projdeme rychleji. Každodenní praxe nás však vyvedla z mylného předpokladu.

Více času si vyžádalo především řešení (definice a metodologický postup) standardních mediálních ukazatelů (GRP, Reach, Frekvence) pro outdoorový trh. Realizátoři (spol. MGE Data a Mediaresearch) v těchto dnech dokončují implementaci mediálních ukazatelů do systému IDS pro změřené nosiče. Tím budou mít data o svých nosičích k dispozici členové AMVR. Pro ně nyní nastává náročné období – interní práce s daty, jejich testování. Tato situace je pro ně nová a nepoznaná, učí se s daty pracovat, zaučují a edukují své lidi. Vím, že někteří již nyní intenzivně pracují s výběrem ploch do kampaní dle bodů zájmů (POI). O detailním časovém plánu jejich zpřístupňování trhu, tedy jednotlivých etapách, zatím nebyla na půdě AMVR mezi členskými společnostmi nalezena úplná shoda. Věřím však, že se k této dohodě blížíme a budu moci v nejbližší době poskytnout více informací. S agenturami jsme ve fázích jednání. Jsme rádi, že mají zájem s AMVR spolupracovat. Jak jsem zmínila, do této chvíle nebyla na půdě AMVR odsouhlasena finální nabídka možností zapojení agentur do projektu, z naší strany jsme tedy nebyli schopni předložit jim konkrétní nabídku. Na metodické rovině probíhá komunikace s agenturami průběžně, velmi přínosné byly především vzájemné diskuse při podzimních workshopech. Právě i na základě těchto debat jsme po dohodě s realizátory přistoupili k implementaci metodiky VAC u mediálních ukazatelů, na rozdíl od původně plánované metodiky ROTS. Toto je také jeden z důvodů zpoždění, data bylo potřeba během minulých měsíců přepočítat dle metodiky VAC a kompletně zkontrolovat správnost výpočtů.

 

Pavla Konupčíková
výkonná ředitelka Asociace měření venkovní reklamy
([email protected])

Reklama
ČEZ

 

Pro členy Asociace nastává náročné období – interní práce s daty a jejich testování.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)