Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Polepy aut i nové trendy v oboru

nullTéměř polovina tohoto Extra je věnována specifické signmakingové disciplíně, polepům firemních vozidel. Věděli jste například, že co se týče lokálních polepů vozu přibližně do padesáti až šedesáti procent celkové plochy vozidla, není v tomto případě nutné uvádět změnu v technickém průkazu polepeného vozu? Nebo že dekorace prosklených ploch vozidel je povolena pouze s certifikovanými materiály, které disponují atestem 8SD? A že se jedná o perforovanou jednosměrně průhlednou tiskovou fólii, kterou lze umístit pouze na zadní okno a zadní boční okna? U vozů MHD dokonce od loňského roku platí tzv. rozšířený atest 8SD na nouzové východy. Další podstatné informace o praktických problémech spojených s polepy vozidel se dozvíte v rozhovoru s Petrem Císařem, který aktuálně skončil po dvanácti letech ve firmě Spyron a nastoupil do pozice new business director ve společnosti Dakacom. Nejhezčími polepovými instalacemi se pak budete moci pokochat v galerii. Nejnovější trendy v signmakingu pro vás zmapoval Václav Loubek z tiskařské firmy Logik.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)