Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Noční nákupy trhaly v Brně rekordy

Nákupní Galerie Vaňkovka Brno (provozovatelem je společnost ECE) organizuje několik let a dvakrát do roka tzv. noční nákupy. Vždy se jedná o jarní a podzimní termín, který většinou navazuje na státní svátek. Smyslem celé akce je netradiční formou připoutat pozornost cílových skupin návštěvníků, kteří do Vaňkovky nechodí pravidelně nakupovat nebo zde již delší dobu nebyli.

Dalším cílem je posílit image značky Galerie Vaňkovka Brno. „Vždy nabízíme – kromě výhodných slev a nabídky dodatečných služeb – také zajímavý doprovodný program, abychom návštěvníky akcí pobavili. Tento program může zahrnovat i charitativní aspekt. Na přípravě akce vždy spolupracujeme s nájemci centra, kteří se dobrovolně rozhodnou ohledně účasti na akci a také si zvolí vhodnou formu výhodného nakupování. Doprovodný program organizuje správa centra,“ představuje projekt generální ředitel Galerie Vaňkovka Martin Kondrát.

Nákupy s kulisou

Nejúspěšnější night shopping v historii Vaňkovky se odehrál 27. října 2014. Pro tuto konkrétní akci centrum zvolilo téma „Noc živých soch“. Deset najatých herců zpestřilo pasáž stylizací do podoby soch známých osobností, respektive postav z oblasti historie, mytologie a zábavního průmyslu.

Reklama
ČEZ

Oživit je mohli návštěvníci jakýmkoli finančním obnosem vhozeným do připravených schránek na podporu propagovaného charitativního projektu Rotary Clubu Brno City. V tomto případě se jednalo o relaxační centrum brněnské mateřské školy pro děti postižené autismem. Rozpočet celé akce (včetně propagace) byl stanoven ve výši sto padesáti tisíc korun.

Výsledky

Již v den eventu zaznamenalo obchodní centrum v době od 9 do 24 hodin 65 000 návštěvníků, což prezentovalo 31% nárůst proti průměrné návštěvnosti nightshoppingových akcí z minulosti. V úseku mezi 21. hodinou a půlnocí pak nárůst návštěvnosti v porovnání s nočním eventem z roku 2013 činil 64 %. Akce si zajistila i zvýšenou publicitu v regionálních médiích. Dalším úspěšným eventem Galerie Vaňkovka byl letní open air festival Your Fest Vaňkovka, zahrnující koncerty, literární noc, jógu či dětský den, který zahýbal s facebookovým profilem centra: 372 816 uživatelů Facebooku a 3503 nových fanoušků vidělo kampaň. Mikroweb www.vankovkafest.cz navštívilo 24 256 lidí.

Martina Plechatová

podle podkladů Galerie Vaňkovky Brno




Noční nákupy v brněnské Vaňkovce zpestřilo deset najatých herců, kteří se stylizovali jako sochy známých osobností a postav z oblasti historie, mytologie nebo zábavního průmyslu. Návštěvníci je mohli oživit pomocí libovolného finančního obnosu na podporu charitativního projektu Rotary Clubu Brno City. Podpory se dočkalo relaxační centrum brněnské mateřské školy pro děti postižené autismem. Rozpočet celé akce včetně propagace dosáhl sto padesáti tisíc korun.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)