Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Na dovolenou nejčastěji na české hory nebo k moři

Letní dovolenou již v tomto období plánují dvě třetiny lidí (68 % internetové populace). Čtvrtina (26 %) už má o dovolené jasnou představu, dvě pětiny (42 %) jsou prozatím bez přesnější představy. Nejčastějším místem plánované dovolené je Česká republika (55 % internetové populace), a to v přírodě nebo na horách, kde se bude jednat převážně o pobyt lehce turistický a poznávací. Téměř dvě pětiny (37 %) se chystají na dovolenou do Evropy, typicky k moři nebo opět do přírody a do hor. Na Slovensko se chystá 8 %, mimo Evropu pak 6 %. Co do typu dovolené se celkově nejvíc lidí chystá na dovolenou pobytovou (54 % internetové populace), poznávací typ dovolené uvádí 30 % (spíše mladí lidé a více ženy než muži) a turistický typ dovolené plánuje 26 %, nejvíce věková kategorie 45+. A jak je to s plánovaným rozpočtem? Česká domácnost se chystá za letošní dovolenou utratit v průměru kolem 20 000 Kč, to znamená přibližně 9000 za osobu. Za dovolenou v České republice je to méně – v průměru 16 000 Kč, tj. 7000 Kč za osobu. U moře pak hodláme utratit v průměru 33 000 Kč na domácnost a 14 000 Kč za osobu. 25 000 Kč a více na osobu se pak chystá vydat za dovolenou přibližně 5 % internetové populace.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)