Michal Ročeň
performance advertising director, internetová agentura H1.cz
Co na lidech milujete?
Bezprostřednost a přirozenost, kterou mě aktuálně každý den baví můj čtyřměsíční syn.
Kolik jste dnes viděl reklam? Která byla nejlepší?
Na internetu desítky, ale vybavím si jednu. Dynamicky generovaný personalizovaný banner. I díky němu si ty nové pneumatiky koupím.
Z čeho máte momentálně strach?
Znepokojuje mě, co se děje ve světě. Jinak na všech frontách klid.
První věc, kterou jste si za své peníze koupil?
Džíny, na které jsem si vydělal prodejem zmrzliny u vody.
Znechutila vám nějaká reklama komunikovaný produkt?
Určitě a ne jednou. Více než samotný obsah reklamy mi vadí, když se nepracuje správně s její frekvencí.
Zažilo už Česko zlaté časy reklamy? Z pohledu měření efektu vynaložených investic jsou zlaté časy ještě před námi. Investoval jste v poslední době do něčeho luxusního?
Do nového auta. Nejde o luxusní značku, ale mám z něj radost.
V jaké poloze čtete časopis Marketing & Media?
Většinou v práci a s kávou v ruce.