Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Michal Ročeň

null

Michal Ročeň

performance advertising director, internetová agentura H1.cz

Co na lidech milujete?

Bezprostřednost a přirozenost, kterou mě aktuálně každý den baví můj čtyřměsíční syn.

Reklama
MMcite

Kolik jste dnes viděl reklam? Která byla nejlepší?

Na internetu desítky, ale vybavím si jednu. Dynamicky generovaný personalizovaný banner. I díky němu si ty nové pneumatiky koupím.

Z čeho máte momentálně strach?

Znepokojuje mě, co se děje ve světě. Jinak na všech frontách klid.

První věc, kterou jste si za své peníze koupil?

Džíny, na které jsem si vydělal prodejem zmrzliny u vody.

Znechutila vám nějaká reklama komunikovaný produkt?

Určitě a ne jednou. Více než samotný obsah reklamy mi vadí, když se nepracuje správně s její frekvencí.

Zažilo už Česko zlaté časy reklamy? Z pohledu měření efektu vynaložených investic jsou zlaté časy ještě před námi. Investoval jste v poslední době do něčeho luxusního?

Do nového auta. Nejde o luxusní značku, ale mám z něj radost.

V jaké poloze čtete časopis Marketing & Media?

Většinou v práci a s kávou v ruce.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)