Mareš se Blažkovi vyplácí. Prodeje přes e-shop vzrostly o 17 %

 

Oceňuji především celkové, graficky čisté, luxusní zpracování, kde je dominantní samotný brand ambasador, jehož výběr je pro mě velkou otázkou, především v uvěřitelnosti u zákazníků této spíše tradiční značky.

null

Renata Němcová Pixová, ředitelka marketingové komunikace, ČSOB

 

Omlazení značky takto elegantním způsobem vítám a celková komunikace se mi líbí. Vizuál zapadá do koncepce, pro outdoor bych ale volil fotku s větším kontrastem popředí/pozadí, aby lépe vynikl benefit produktu.

null

Jakub Will Loos, marketing activation manager, Coca-Cola

 

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard