Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mareš se Blažkovi vyplácí. Prodeje přes e-shop vzrostly o 17 %

 

Oceňuji především celkové, graficky čisté, luxusní zpracování, kde je dominantní samotný brand ambasador, jehož výběr je pro mě velkou otázkou, především v uvěřitelnosti u zákazníků této spíše tradiční značky.

null

Renata Němcová Pixová, ředitelka marketingové komunikace, ČSOB

 

Omlazení značky takto elegantním způsobem vítám a celková komunikace se mi líbí. Vizuál zapadá do koncepce, pro outdoor bych ale volil fotku s větším kontrastem popředí/pozadí, aby lépe vynikl benefit produktu.

Reklama
ČEZ

null

Jakub Will Loos, marketing activation manager, Coca-Cola

 

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)