Lídry segmentu OOH jsou BigMedia a JCDecaux

nullTrh OOH je poslední dobou celkem nevypočitatelným segmentem, do budoucna ho ovlivní Pražské stavební předpisy, nové měření Impact, které bude spuštěno v pololetí letošního roku, i uvažovaný registr billboardových ploch a stanovisko ÚOHS k městskému mobiliáři.

Rozdělení inzertního koláče mezi největší hráče se ale zatím nemění. Největší podíl koláče investic za loňský rok patří podle dat společnosti Admosphere lídru trhu, společnosti BigMedia (ze stáje BigBoardu). Ta získala nejvíc investic na OOH trhu (cca 1,9 miliardy korun v ceníkových cenách). Za ní následuje její rival JCDecaux zhruba s 909 miliony. Třetí pozici drží Outdoor Akzent (také z portfolia BigBoardu). Čtvrté je euroAWK, pátou pozici mají POS Media. Celkově trh OOH inkasoval 4,7 miliardy Kč v ceníkových cenách, což odpovídá zhruba šesti procentům z celkového inzertního koláče v ČR.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia