Lídry segmentu OOH jsou BigMedia a JCDecaux

nullTrh OOH je poslední dobou celkem nevypočitatelným segmentem, do budoucna ho ovlivní Pražské stavební předpisy, nové měření Impact, které bude spuštěno v pololetí letošního roku, i uvažovaný registr billboardových ploch a stanovisko ÚOHS k městskému mobiliáři.

Rozdělení inzertního koláče mezi největší hráče se ale zatím nemění. Největší podíl koláče investic za loňský rok patří podle dat společnosti Admosphere lídru trhu, společnosti BigMedia (ze stáje BigBoardu). Ta získala nejvíc investic na OOH trhu (cca 1,9 miliardy korun v ceníkových cenách). Za ní následuje její rival JCDecaux zhruba s 909 miliony. Třetí pozici drží Outdoor Akzent (také z portfolia BigBoardu). Čtvrté je euroAWK, pátou pozici mají POS Media. Celkově trh OOH inkasoval 4,7 miliardy Kč v ceníkových cenách, což odpovídá zhruba šesti procentům z celkového inzertního koláče v ČR.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

fenomen
sparta_kybersikana
nový web-otvírák

MAM Exkluzivně v časopise

Monika Jančová, Orea
Fenomén
Fenomén
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay