Trh OOH je poslední dobou celkem nevypočitatelným segmentem, do budoucna ho ovlivní Pražské stavební předpisy, nové měření Impact, které bude spuštěno v pololetí letošního roku, i uvažovaný registr billboardových ploch a stanovisko ÚOHS k městskému mobiliáři.
Rozdělení inzertního koláče mezi největší hráče se ale zatím nemění. Největší podíl koláče investic za loňský rok patří podle dat společnosti Admosphere lídru trhu, společnosti BigMedia (ze stáje BigBoardu). Ta získala nejvíc investic na OOH trhu (cca 1,9 miliardy korun v ceníkových cenách). Za ní následuje její rival JCDecaux zhruba s 909 miliony. Třetí pozici drží Outdoor Akzent (také z portfolia BigBoardu). Čtvrté je euroAWK, pátou pozici mají POS Media. Celkově trh OOH inkasoval 4,7 miliardy Kč v ceníkových cenách, což odpovídá zhruba šesti procentům z celkového inzertního koláče v ČR.