Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Lídry segmentu OOH jsou BigMedia a JCDecaux

nullTrh OOH je poslední dobou celkem nevypočitatelným segmentem, do budoucna ho ovlivní Pražské stavební předpisy, nové měření Impact, které bude spuštěno v pololetí letošního roku, i uvažovaný registr billboardových ploch a stanovisko ÚOHS k městskému mobiliáři.

Rozdělení inzertního koláče mezi největší hráče se ale zatím nemění. Největší podíl koláče investic za loňský rok patří podle dat společnosti Admosphere lídru trhu, společnosti BigMedia (ze stáje BigBoardu). Ta získala nejvíc investic na OOH trhu (cca 1,9 miliardy korun v ceníkových cenách). Za ní následuje její rival JCDecaux zhruba s 909 miliony. Třetí pozici drží Outdoor Akzent (také z portfolia BigBoardu). Čtvrté je euroAWK, pátou pozici mají POS Media. Celkově trh OOH inkasoval 4,7 miliardy Kč v ceníkových cenách, což odpovídá zhruba šesti procentům z celkového inzertního koláče v ČR.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)