Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kreativní tým O2 se rozrostl

Interní kreativní tým O2, který vznikl loni v červenci na základně někdejší slovenské pobočky VCCP, přitáhl už řadu reklamních osobností. Mezi jeho členy se zařadili například Petr StančíkPavel Staněk, kteří přišli z Proximity Prague, Nicole Lipinská, jež dřív působila mj. v Team Red agentury Young & Rubicam, pracujícím pro Vodafone, šéf designu O2 Jiří Horut, rovněž posila z Young & Rubicam, nebo Martin Chlup. Tým má za sebou čtyři kampaně a sehrál také klíčovou roli při letos spuštěném repositioningu značky O2.

Práce jde víc do hloubky

Důležitý byl přístup vedení O2, jež se muselo za tým postavit. „Zde sehrála zásadní roli Jana Studničková, výkonná ředitelka pro marketing slovenské O2, která byla hybatelkou celého projektu. Díky ní firma dosáhla úspory nákladů a současně si vybudovala strategické a kreativní kapacity,“ popisuje chief creative officer O2 Milan Šemelák. Spolupráce kreativců s dalšími zaměstnanci O2 někdy naráží na „odlišnost kultur“, ale právě tato synergie podle něj přináší nové pohledy na řešení problémů. „Interní kreativní tým potřebuje osobnosti, které láká formovat celou značku, ne jen točit TV spoty. Podílejí se na všem, od letáků přes velké ATL kampaně po implementaci repositioningu napříč vnitřní strukturou O2. Na rozdíl od spolupráce s externí agenturou umožňuje tento přístup kreativcům proniknout hlouběji do firmy,“ říká Šemelák.

Nydrle coby headhunter

S náborem lidí O2 pomohla agentura Nydrle, s níž se Šemelák spojil. Podle něj Nydrle přitahuje kreativní talent a jako jedna z mála agentur na trhu je dostatečně inovativní, aby dokázala interní model spolupráce nastavit. „Staráme se o nábor lidí, zajištění chodu týmu, napojení na procesy v O2, ale také třeba o vybudování pracovně inspirativního prostředí. O2 přesně vidí náklady na každého člena týmu a Nydrle má určitou marži z těchto nákladů,“ popisuje spolupráci Pavla Dúbravská, výkonná ředitelka Nydrle.

Reklama
Know


O2 jako jeden z prvních velkých zadavatelů postavilo svůj kreativní tým přímo ve firmě. A získalo pro něj řadu osobností české reklamy.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)