KFC tendruje sociální sítě

Společnost Amrest, která v Česku provozuje síť fastfoodových restaurací KFC, poptává digitální kreativní agenturu pro území České republiky. Informaci týdeníku M&M potvrdila marketingová manažerka KFC CZ Karolína Alaxinová. „Ano, KFC poptává digitální agenturu, jejíž hlavní činností bude správa sociálních médií. Ve výběrovém řízení je pět agentur, které nyní zpracovávají nabídku,“ uvedla Alaxinová. Vítěz výběrového řízení by měl být znám do konce dubna. KFC v současnosti spolupracuje mimo jiné s pražskou PR agenturou Best Communications.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Simona Fischerová
Madlove ADC
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Simona Fischerová
Madlove ADC