Instantní káva Jacobs Crema Gold z portfolia společnosti Mondelez se v aktuálně běžící kampani spojila s digitální televizí O2 TV. Speciální partnerství zahájené k 23. březnu zahrnuje rozeslání SMS a direct mailů uživatelům O2 TV s nabídkou 15 filmů z videotéky O2 TV zdarma (videotéka je jinak placená). Po dobu pěti týdnů si tak zákazník může vybrat tři filmy týdně.
„Díky provozním datům, která máme k dispozici, dokážeme prostřednictvím naší televize velice dobře zacílit libovolnou reklamu. Třeba podle regionu nebo zájmů, které daná domácnost má,“ říká David Duroň, marketingový ředitel pro segment domácností O2. Jacobs od 30. března přináší rovněž návštěvníkům webu Nova Plus nejzajímavější díly seriálu Ulice, které jsou standardně dostupné pouze pro předplatitele videoportálu Voyo. Strategickou a exekuční část kampaně realizují agentury Carat a iProspect z mediální skupiny Dentsu Aegis Network.