Reklama
Megaboard

Káva Jacobs se v kampani spojuje s O2 TV

Instantní káva Jacobs Crema Gold z portfolia společnosti Mondelez se v aktuálně běžící kampani spojila s digitální televizí O2 TV. Speciální partnerství zahájené k 23. březnu zahrnuje rozeslání SMS a direct mailů uživatelům O2 TV s nabídkou 15 filmů z videotéky O2 TV zdarma (videotéka je jinak placená). Po dobu pěti týdnů si tak zákazník může vybrat tři filmy týdně.

„Díky provozním datům, která máme k dispozici, dokážeme prostřednictvím naší televize velice dobře zacílit libovolnou reklamu. Třeba podle regionu nebo zájmů, které daná domácnost má,“ říká David Duroň, marketingový ředitel pro segment domácností O2. Jacobs od 30. března přináší rovněž návštěvníkům webu Nova Plus nejzajímavější díly seriálu Ulice, které jsou standardně dostupné pouze pro předplatitele videoportálu Voyo. Strategickou a exekuční část kampaně realizují agentury CaratiProspect z mediální skupiny Dentsu Aegis Network.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále