Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kanada mění kvóty

Kanadský regulátor mediálního trhu snížil povinné kvóty pro podíl domácího programu na televizních stanicích. Reaguje tak na měnící se konzumaci televizního obsahu, kdy stále větší podíl získávají poskytovatelé on-line obsahu. V roce 2010 vstoupil do Kanady Netflix a má tu kolem 4 milionů zákazníků. Kvóty zavedla Kanada v roce 1960 s cílem chránit domácí tvorbu proti expanzi hollywoodské produkce.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu