Jaroslav Major

Jaroslav Major

senior konzultant, Hill+Knowlton Strategies

S jakou myšlenkou jste včera uléhal?

Zda jsem za celý den něco neprošvihnul.

Co na lidech milujete?

Trpělivost, ne vždy se dají všechny termíny stihnout.

Kolik jste dnes už viděl reklam? Která byla nejlepší?

Jel jsem asi hodinu autem, takže možná stovky. Nepamatuju si ani jednu.

První věc, kterou jste si za své peníze koupil?

Lízátko nebo zmrzlinu. Už si to po těch letech nepamatuju.

Znechutila vám nějaká reklama komunikovaný produkt?

Německá TV reklama na Ikeu, která otravovala život divákům letošního Australian Open na Eurosportu (německém). V životě bych si tam nešel koupit ani ramínko.

Zažilo už Česko zlaté časy reklamy? Nebo teprve přijdou?

Zlaté časy už byly, nechápete?

Investoval jste v poslední době do něčeho luxusního?

Koupil jsem si sluneční brýle Persol. Vzhledem k tomu, že je tak do měsíce ztratím, byl to fakt velký luxus.

V jaké poloze čtete časopis Marketing & Media?

Zpravidla vestoje.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk