Reklama
Megaboard

Ipsos představil průzkum věnovaný firemnímu CSR

Češi chtějí, aby firmy chránily přírodu a snižovaly dopady svého provozu na životní prostředí. Mezi další témata patří dlouhodobě pravdivá komunikace a zajištění bezpečnosti zaměstnanců. Vyplynulo to z průzkumu CSR Research 2014, který realizovala agentura Ipsos. Přestože se proměňuje obsah očekávání, tak téma zůstává důležité při nákupu pro 71 % veřejnosti.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále